دنیا مال ماس
جالب و خنده دار و باحال
نظر یادتون نره
24 آبان 1391برچسب:, :: 19:6 :: نويسنده : سالار س ر

الان یه گوسفنده نفس نفس زنون ، اومد به آغوشم پناه آورد !
پدر و مادرش رو کشته بودن و این فرار کرده بود ! :|

ببیــن... با تــوامـ...!
میخواى برى بـرو ...
دیگه هــى زر نـزن که "مواظبــــ خودتـــ بـاش" و "خوش بخـت شــى" و ایــن زرتــ و پرتــا
 
شما دختر جوونا یادتون نمیاد… ولی یه زمانى دخترا خواستگاراشونو رد میکردن!
 

ﻳﻪ ﺳﺆﺍﻝ ﺑﺪ ﺟﻮﺭ ﺫﻫﻨﻤﻮ ﺩﺭﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻩ؛ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ ﻭﺧﺘﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺧﺎﻟﯽﻣﻴﺪﻳﻢ (ﺍﻧﮕﻠﻴﺴﯽ16ﺗﻮﻣﻦ) ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯽ ﻛﻨﻦ؟ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻦ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺯﺑﻮﻧﯽ ﺳﻜﻮﺕ ﻛﺮﺩﻳﻢ؟ :|
 

خیلی جالبه!
كارنامه ايراني ها :

زبان انگليسي = ١٩
زبان فارسي = ١٣

 


شما درنظر بگيرين توي جيب شلوارتون اين چيزا هستن:

الماس.چند تراول چك.فندك.معماي مثلث برمودا.نسخه جديد عارمانهاي امام.كمك هزينه سفر به خانه خدا.عكس عمه تون درحال خيانت به شوعر عمه تون.كليد طلايي يك واحد مسكوني و شارژ ايرانسل..

قطعا وقتي دارين شلوارتونو عوض ميكنيد اون چیزی که زير پاي پدرتون ميفته فندك خواهد بود
:|

 

 
توانايي بچه دار شدن دوست دختره آدم 10 به توان 6 برابر زن عقدي و رسميه ...!!! به اسم کوچيک هم صداش کني ، حامله ميشه ...
 

 


زن همسایه چیست ؟

زن همسایه موجودیست که ساعتها دم در حرف میزنه اما نمیشینه

چون دیرش میشه ! :|

 


به دوست دخترم میگم من که با تو دوس شدم ثابت کردم که نه برام قیافه مهمه و نه پول و نه هیكل و نه شخصیت...
.
.
.
بیجنبه پاشد رفت :|

الان یه هفتس جوابمو نمیده :|
من می خواستم بگم خودتو میخوام :|

 

 
گفتم : مادر !
گفت : جانم 

گفتم : درد دارم !
گفت : بجانم


گفتم : خسته ام !
گفت : پریشانم

گفتم : گرسنه ام !
گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم : کجا بخوابم !
گفت : روی چشمانم

گفتم پارچ آب برگشت رو فرش

.گفت: ای خدا ذلیلت کنه بیشعور..:|

 


تقلید کار میمونه...میمون جزو حیوونه !

.
مثلا اگه نمیگفتیم میمون جزو حیوونه فکر میکردن جزو حبوباته ؟؟؟:|

یه همچین اوسکلایی بودیم ما!:|

 


نمی دونم چه حکمتیه، اینا که میرن بدنسازی اصرار دارن که اصلاً سردشون نمی شه

 


سخت ترین کار زمان بچگی خوردن نارنگی زیر میز سر کلاس بود...!!
.

بوش تا دفتر مدرسه هم میرفت خدایی :)))

 

اینا چقد به هم میان!!

آخه جوجو این بهتر از اون پیشی پست قبلی بود دیگه

آفرین که به حرف مامانت گوش کردی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 38655
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


فال حافظ

فال انبیاء

کد متحرک کردن عنوان وب

کد قفل راست کلیک

: